Deletedmom_73 bende böyle düşünüyordum ama doktor ilgisi yok dedi. Cinselliği aktif olan kadınlarda gözükür dedi. Yumurtalıklarım iyi çatlamadığı için oluşuyormuş. Normalde adetimde çok düzenlidir. Hiç aksamaz sadece geçen ay 3 gün oldum ve az oldum. Bu ay 7 gün sürdü çok fazlaydı. O zamanlarda hiç aksamazdı. O kadar terletiyordu ki bu kist soğuk soğuk terlemem vardı. Sıtma bile tutmuştu battaniye yorgan yattım 3 gün ağrısı geçene kadar çift antibiyotik çift ağrı kesici ile 3 ayda atıldı.