Merhabalar son adet tarihim 3 temmuzdu olmadım, dün pembe leke gelmişti, bugün sabah da kahverengi geldi doktora gittim. Yumurtalıklarıma baktı sol da kist var, çatlayamadığı için dedi, ilaç verdi adetin 5. Günü gel bakalım dedi, yine de HCG ver dedi verdim <2 çıkmış negatif, gebelik testi aldım 3 çizgi çıktı, galiba fazla damlattım, ama doktor iyice detaylı da bakmadı ultrasona, 25 Temmuz’da erken gebelik testi yapmıştım, o sabah birden baş dönmesi mide bulantım var diye, çıplak gözle görünen çok silik çizgi vardı, bu kafamı karıştırdı sizce ne yapmalıyım. Keşke kist yerine gebelik olsaydı ama hayırlısı buymuş 😢