Alya-Sena yine bilmediğim için soracağım 🙏🏼 dün sisteme girdiğimde ıbana aktar dediğimde hata vs demişti bugün girdim ıbana aktarmak için ama ödenecek kayıt bulunmamaktadır dedi peki neden öyle dedi hesaba aktar kısmı da var mesaj gelmiş bugünden için alabilirsiniz diye acaba dün akşam yaptım diye mi normal mi ödenecek kayıt bulunamadı demesi