Kurabiyemina sıcaklığı temassız ateş ölçer ile ölçseniz daha iyi olur,bende yok.ben parmağımı sokuyorum 7ye kadar sayabiliyorsam,çok sıcak değilse kavanozlara koyuyorum sonra mayayı ekliyorum(önce mayalık yoğurtu bu sütle karıştırıyorum,sıcaklıkları aynı olsun diye)