Gulsah1995 Şuan gayet rahat kullanıyoruz büyük bez kullanmak iyi bir şey değil ki bacak arası ayrık olur ben bez üzerinde ki kg takibi de yapıyorum zaten küçük gelse niye kullanayım çocuğa küçük bezi 😂