Monimommm bende kesinlikle böyle olduğunu düşünüyorum bende tek bakıyorum yardım eden kimse yok eşim var ama yok desek yeridir öyle giydireyim doyurayım uyutayım yapmaz doğduklarından beri benimleler, hatta bir ablam da öyle diyor çalışıyor kendisi bakıcı bakıyor, veya kayınvalidesi şimdi kreşe gidiyor o yüzden çocuk herkesten bir huy alıyor benimkiler bilir mesela yemek koyduğum zaman o tabaktaki bitecek asla yemem istemem falan yapmazlar, hadi yatağa deyince veya süt verince anne uyku saati mi der evet dersem uyku saati değilse Bile uyur veya kitaplarını getirince anne ders saatimi der dikkat ediyorum benim söylediklerimi kural kabul ediyor babasına öyle değil mesela sürekli gözüme bakar birşey yaparken isterken veya birisi kendisine birşey derse. Mesela geçen arabada giderken eşim naneli şeker aldı arabaya bıraktı indi o inince oğlum eline aldı şeker istiyorum diye bende o acı şeker oğlum sen sevmezsin dedim sonra babası bindi 4-5 saat yol geldik yol boyunca şekeri yediremedi oğluma, Elmalı şeker oğlum,çok güzel oğlum, bir tadına bak oğlum asla ağzına bile sürmedi.