Kızlar Allah bağışlasın 2 tane oğlum var büyük geçen ay 3 yaşına girdi küçük de ekim de 2 olacak sorum büyük oğlumla ilgili, sürekli bana yapışıyor oturuyorsam omzumda kucağımda bacağımda oturuyor ayaktaysam bacağıma sarılıyor iş yapıyorsam ayağımın yanına oturuyor şu 3-4 aydır kulakla oynama huyu çıktı her dakika yanıma geliyor kulağına bakmak istiyorum diyor eli kulağımda diğer eli boynuma yüzümde akşam uyurken küçük oğlum kendisi uyuyor büyük illa yanıma yat diye tutturuyor onun yanına uzanıyorum kulağımla oynayarak burnu burnuma değerek uyuyor, tuvaletin kapısını kapatamıyorım mesela. İki dk bir yere gitsem hemen annem nerde annem nerde diyor havalar sıcak bunalıyorum ne yapacağımı bilmiyorum kızlar nasıl bir yol izlemeliyim küçükken böyle değildi çok sosyaldi gerçi şimdi de sokakta yürürken bile her gördüğüne merhaba diyen çocuk herkesle muhabbet eden çocuk bana gelince yapışık 🤦🏽♀️🤦🏽♀️