nefertitiwoman ben de öğretmenim üç gün gideceğim. Bebeğim on aylık ancak ücretsiz izne ayrılmaya karar verdim.
Maddi olarak sizi çok yıpratmayacaksa bence izne ayrılın. Bu zamanlar bebek için anneye en çok ihtiyaç duyduğu,anneyi her ağladığında yanında istediği temel güvensizliğe karşı güven dönemi…
Eşinizin sözünü dinlemek yerine maddi olarak idare edip edemeyeceğinizi göz önünde bulundurarak karar vermenizi tavsiye ederim değerli meslektaşım..
Hayırlı olsun bebeğiniz