Anonim01 bence üzülmeyin nasıl hamileyken saçlarımız güzelleşip gürleşiyorsa doğumdan sonrada dökülüp geri eski halini alacak.Bizde 4 aylık olduk.benim dökülmelerimde 2,5 aylıkken başladı ve halada dökülüyor nedense hiç önemsemiyorum🤣illaki duracak vucut kendini topluyo