Şimdi şöyle söyleyeyim.Saç dökülmesinin nedenleri çokdur.vitamin eksikliyi,demir eksikliyi,mineral eksikliyi,sinir,stres ,troid ve b. Kan değerlerine bakdır ne eksikse ona dair ilaca başla.Ben mesela kesinlikle eczane ilacı kullanmıyorum çünki faydasl yok🤷🏻♀️Faydasl olsaydı o kadar ilaç olmazdı)) İlaçlar bir satış markasldlr ve düşünülen ancak para kazaılmak fayda vermesi değil.Fayda veren ilaçlar oluncada hemen kalkıyor satışdan çünki ilaç pazarınl öldürüyor.O yüzden bitkisel ürün yerlerinden orjinal olanı alın.Kendinizi zehirlemeyin.Sonra selenyum saçın en değerli vitaniminidir.Saçlarlnızı katkılı şampuanlarla yıkamayın ya bitkisel yada tuzsuzla yıkayın kimyasal olmayanla.Sirkeli su uygulayın.Haftada 1 defa soğanlı suyla maske yapın .haşlayın suda yani kaynasln.Bu kadar