Sevvalicpnr Göbek bağını evde tutmamak gerekiyor arkadaşlar. Toprağa gömülmesi gerekli özelliklede çınar ağacının altına. Çınar gibi güçlü kuvvetli olsun diye. Bu bilgiyide amerikada akademi kuran zeynep hocamdan öğrendim.
Cereninervasi Benim göbeğim annem İstanbul ünv. Bahçesine gömmüş ben orada okudum. Kızımın da Cerrahpaşa tıp fak. Gömdük 😄😄 tabi inanan olur olmaz öyle makara olsun diye gömdük
Melsssa Kızlar bı bakabilirmisiniz lütfen daaha 6 gunluguz göbek bağımız düştü ama bu sekilde doktora goturmek gereklimi
Cihan-mom Melsssa Yeni düştü muhtemelen benim bebeğimin de kanamisti düştükten 3 gün sonraya kadar doktora götürdüm bişey olmaz dedi ama içiniz rahat etmesi için isterseniz çocuk doktoruna sorun genelde yeni düşünce normal buluyorlar gözlemle çok kanamasın demişti bana
Hobbalayarim Melsssa evet bizimde olmuştu doktor bi çubuk sürüyor yakma deniyor ama canı acımıyor geçiyor sonra
Mervilay Melsssa benim kızımında böyle olmuştu fitil yapıp kuruttu doktor iltihap kapmaması için doktora gösterebilirsiniz
BeyCan_aks Melsssa Çok yanlış yapıyorsun gazlı bez ile kapatman lazım orayı Ve hiç dokunmaman lazım ve çok su değdirmemen lazım Pamuk ya da makyaj pamuğu ile çevresini silmen lazım öyle olmaz daha beter mikrop kapar mazallah
-yavrukus- Larissaa bir arkadaş demişti akrabasının göbek bağını doktor olsun diye hastane bahçesine gömuşler doktor olamadık ama hastaneden ayağımız kesilmiyor diye çok gülmüştüm😅😅😅 benim kızımın göbek bağı evde duruyor ev hanımı olacak heralde 😅
panikmom Larissaa yoğun bakımda yattı 21 gün aklıma bile gelmedi sormak ölümle yaşam mücadelesindeyken ne oldu bilmiyorum