Karnis Larissaa cüzdanımda duruyor hâlâ gömecek yer bulamadım okula gön hastaneye gön hurafelerine inanmadığım için
[silindi] NaimeYilmaz Çöpe mi atınız daha neler en azından toprağa atsaydnz Bağınız sonuçta 9ay ordan beslendi
[silindi] Larissaa bizimkinin hastanede kontrole götürdüğümüzde düşmüştü göbek bağı, cüzdanıma koymuştum hala cüzdanımda duruyor. Bir fidan dikip dibine gömmeyi düşünüyorum. İnançla ilgili bir şey değil, onun ağacı olsun diye.
Sudesudee Larissaa Evde duruyordu dedemiz camiye gömücem dedi kırmadık verdik caminin toprağına gömdü😂
delirmeceler Larissaa çok isterdim boğaziçi ünv gömmeyi ama 28 haftalık doğdukları için steril değil diye hastanede atmışlar belki hastaneye atıldığı için doktor olurlar diye kendimi teselli ediyorum
Denoos Larissaa Valla canım 7 aylık oldu hala bebek çantasında 😂😂😂 gömemedim bir türlü ama çokta inanmam 🤷♀️