Alt kat komşum bakıyor Tekirdağ. Bende memurum .süt izni kullandım 2 de çıktım 6 ay ,snrada 3.5 da çıktım 6 ay,
İlk başladığında asgri ücretin yarısıyla başladı şimdide hala öyle asgari ücrete zam geldikçe bende zam yaptım
Ev işi yapmıyor bazen çocuğa öğle yemeği yapıyor olmadığında.. saolsun çok iyi biri arada kendine götürüyor ama genel anlamda bnm evimde bakıyorlar bence 10 bin fazla