Hangiayse bnce fiyat cok.hem saatler bakimindan hem de siz onun evine goturceksiniz bu hem size ve bebege tamamen eziyet.bi de evine kim gelcek gtcek evi temizmi vs.ben sahsen evine asla kabul etmem.bende bakici ile buyutuyorum.evinize gelmesi lazim .gelmedigi aylari ben vermiyorum.hatta bazen 1 hafta kadar hastalik vs biseyler oluyor gelmiyor gelmedgm gunu verme diyor kendi de zrn vermiyorum.cunku o yokken ben magdur oluyrm ya rapor alip evdeym ekdersim kesilmis oluyr.yada esim cocuklari al taksiyle annesine getir gotur vs ek masraf oluyr ztn bize.yani o kendini dusunuyrsa siz de dusunmek durumundasiniz.kolay dgl 26 bin aliyorsam 10 bin veremem ben sahsen.cok fazla.yani vereceksem de yam tüm gün tüm hafta full gelecek,evimde bakacak ,evde bazi yuzeysel isleri de yapmasi lazim.bnce ona muhtacmissiniz gibi gozuktgnz icin sizden cok istemis.baskasini arastirin derim