Bizim de 3.5 ml taş vardı üç aylıkken göründü.Nefroloji doktoruna götürdük Uralyt-u diye bi ilaç verdi,turtdışımdan gelmesi gerekiyordu,temin ettik kullandık ve düştü,tadı da güzeldi portakal aromalı.Çok şükür şuan rahatız.Elimde bir kutu var doktorunuz kullanmanızı istediyse hiç açılmamış bir kutu elimde mevcut,biz tek kutu niyöeden düşürdük.