Ahiret kızımda üç aylıkken farkettik Ankara’da yaşıyorduk inanın oradaki prof ne kadar doktor uzman varsa gittik cidden harcanan o kadar paraya yazık tedavisi yok anca limon suyu ve sirke içir dediler öyle düşer diye ama çocuk nasıl içsin minik bebek kızım üç yaşına gelince tuvaket eğitimi alınca bi süre sonra kendiliğinden düştüler kurtuldu şimdi oğlum da var 9 aylık bebek onda da iki böbrekte hemde ve bebeklerde taş olmaz kristalize kum oluyor zaten sürekli doktor kontrolündeyız iki ayda bi ultrasona ve idrar tahlili veriyoruz bi börekte olan kumları sünnet sonrası döktü darısı diğer böbreğe. Ve inanın tedavisi yok kontrol altında olcak bu şekilde eğer aşırı büyüme varsa zaten cerrahi müdahale gerekiyor ama değilse kendiliğinden düşmesi gerekiyor