becun Momlady iki marka var biri 2 doz digeri 3 doz yapiliyor belki de bu fiyat karışıklığı ondandır.
egesmommm Ebruue 1300 tl tek dozu canım bu ay yaptırdım ama zamlanmadan iki dozunuda almıştım 1060 tlye
busraa_4924 10bugra05 ben yaptırdım tabi bebekler yeni doğduktan sonra da rota olabiliyor şimdilik birsey yok inşallah da olmaz gücünüz varsa yaptırın çoğu çocuk doktoru da öneriyor
yagmurkokusu_ Aselhuma41 bize doktor önermişti ismiyle 2 tane var dediler ama bu gidip aldık belki ondan
Minikobaby yagmurkokusu_ evet iki tip asi var biri 3 doz biri 2 doz zaten arkadaslar aciklamis :) doktorunuz hangisini onerirse bizim doktorumuz bunu onerdi bizde o sekilde ilerledik
yagmurkokusu_ Minikobaby evet bize doktorun önerdiğini aldık belki çok irdelemedim diye bilmiyordum ilk defa burada okudum 3. Aşıya geç kalmayalım bilmediğimiz aşı filan vardır belki 😂