10bugra05 bir hafta önce aşı zamanı yeni gelmiş olan bebeğim rota virüs kapmış. Daha 3 aylıktı. Çok zor geçti. Hastanede yattık. Aşırı su kaybına sebep olan lanet bir bağırsak hastalığı. Çok zor geçti. Bence yaptırmalısınız hem biz sefil olduk hem bebeğimiz çok acı çekti. Bırakın hastalığın acısını , kan almalar defalarca damaryolu açmalar. Her yeri ezik sıktılar kan çıkarmak için. Her yeri mosmor iğnelerden. Allahım bir daha yaşatmasın