Ballloglum ipekk05 evet tabiki doktorum yazdı. Kullanmaya yeni başladım. Yan etki yapmadı bana. Hafif uyku yaptı gündüz ama o da geçer dddi bi haftaya.
Egeanne Ballloglum tedavim için dozu yeterli olmadığından yükseltti ama beni doktor iki haftada bir çağırırdı ilacı bırakmaya başlayınca sadece ayda bir çağırdı oda iki ay sürdü
Grupyildizi Egeanne ilac ile tedavi olabilen bir sizi gordum masallah darisi herkesin basina normalde ilac kullandigin surece iyisindir birakinca tekrarlad bu herkes te boyle
Grupyildizi ipekk05 bugun biyerde okudum stres anksiyeteye gunde bir bardak rezene cayi icin diyor ben hergun yapicam sende yap cnm
ipekk05 Grupyildizi canım doktora gittim bugün boyun kol ağrılarım için boynumda fıtık başlangıcı ve düzleşme çıktı ihmal etme sende bi git
Egeanne Grupyildizi inanırsanız her şey olur beynimizin bize oynadığı bir oyun üstesinden gelmekte bizim elimizde sadece tedavisi olan bir hastalık olarak gördüm ve çok şükür iyileştim
Grupyildizi ipekk05 heee bak oda uyusma yapar kafada flan isin kotu yani ben emar cektirebilirmiyim bilmiyorum
ipekk05 Grupyildizi evet ama 10 dakikada bitiyo emar Allahtan erkenden gittimde fıtığa dönüştürmeden tedavime başladım
Seheeeeeeer Ballloglum ay kesin bende de var sürekli dünyanın sonunun geldiğini düşünüyorum. Şu bitti diyorum dünyayı mahfettik diyorum bir de dalga geçiyorlar düşündüğün şeylere bak diye deliriyorum resmen hafife aldiklarinda
Rabia_kk Seheeeeeeer valla bende öyleyim depremden sonra oldu resmen hayal kurmayi unuttum hemen kötü şeyler aklıma geliyor
Ballloglum Grupyildizi ilaç içerken nasıl bi kafadaydın yani nasıl hissediyordun kaç ayda etkisini gördün
Grupyildizi Ballloglum ilac ictigim donemlerde cok iyiydim ama uzun vade ictim 7 yil ictim snra hamile kaldim biraktim biraktigim gibi tekrarladi
fzugurcan Grupyildizi anksiyete ve panik atağın bir belirtisi bu. Dayanın geçecek inşallah. İmkanınız varsa terapi alan, iyi gelecek. Tüm bunların beyninizin bir oyunu olduğunu, hepsinin bir illüzyon olduğunu bilin. Zor, ama zamanla öğreneceksiniz.
Grupyildizi fzugurcan ben bunlarin vucuduma zarar vermesinden korkuyorum sadece olmuyacagini bilsem umursmm ama stres vucudu mahveder diyor heryerde
prensesannesi_63 Grupyildizi bende aksiyete tedavisi görüyordum kızım emziryordum diye az bir dozajla başladık zamanla iyi hissettim diye bıraktım birden şuan kötüyüm kolumu kaldıramıyorum hiç bir iş yapasım yok herşeye sinirlenen duygusal ağlayan biri oldum resmen bıraktığım için pişmanım salı günü ilk işim hastaneye tekrar gidip bırakmamak anlatacak kimsem yok eşimde halden anlamıyor ki tutup anlatayım derdimi içim öyle dolu ki anlatamam…
Grupyildizi prensesannesi_63 iste.bu ilaclari icerken iyisin biraktigin an tekrarliyor bu yuzden yine baslamak istemiyorum
Rabia_kk Ballloglum mesela olumsuz şeyler takıntı olarak neler geçiyor aklınızdan bende iyi değilim bu ara