ipekk05 aynısı bende de var ve ben yaygın anksiyete bozukluğu teşhisi aldım. Oğlumla kafayı bozmuş durumdayım. Onun sürekli davranışlarını inceliyorum her davranışını otizm sanıp kafamda kuruyorum. Şu an 23 aylık konuşamıyor diye hiç konuşamayacak sanıyorum. Bu düşünceler aklıma geldikçe yemek yemiyorum sürekli yatıyorum elimde telefon araştırma yapıyorum gece geç saatlere kdr. Bende zayıfladım işhaysızşık oldu. Bir de sırtım çok ağrırdı bazen de kolum ağrırdı omzuma doğru. Ama sebepsizce demek ki anksiyeteden miş. Bilmiyorum. Doktoruma soracağım. Bana paxil diye ilaç yazdı 3 ayda anca gösterir tam etkisini dedi. Ben üç gündür içiyorum şu an etli görmedim ama artık bitsin istiyprum bu Kara düşünceler içim daralıyor ruhum sıkılıyor. Bazen iyiyim bazen kötü saatim saatime uymuyor.