BeyCan_aks Masalina12 Diyarbakır’da ne zaman oldu ? Ben hiç hissetmedim.. Urfa’da yaşıyorum ben de ..☹️
Masalina12 BeyCan_aks kız gündüz 3 buçukta koltukla bebeği emziriyordum baktım sallandım sandım başım döndü ama baktım hala oluyor korkudan eşimi aradım baktık sonra Diyarbakır’da olmuş 🙁🥺
BeyCan_aks Masalina12 Allah Allah hiç bildirimde gelmedi , hiçte hissetmedim doğrusu Allah’ım yardımcımız olsun inşallah , daha beter günleri yaşatmasın … 🤲😞
OptimusPrime BeyCan_aks Düşmedi bildirimi. 🤷🏼♀️ Ya da artık girmiyorlar deprem bilgilerine. Bende rasathane uygulaması var ama
OptimusPrime BeyCan_aks Kandilli rasathanesi uygulamasında görünmüyor bazen yapıyorlar böyle. Şiddetli olanı siliyorlar..
ceriio Merve-miray 4.1 ve 3.9 olarak gösteriyor bendeki uygulama şiddetini iki tane şiddetini gösteren şey var acaba hangisi geçerli geçmiş olsun 😕
Znpmd Merve-miray Allahım ya çok geçmiş olsun, ben de adanadayım tetikteyiz sürekli Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏🏻 beterinden esirgesin Rabbim
ceriio Merve-miray derinliği fazla değilse yakınsa hissettiriyor ya bendeki uygulamada da baya kişi bildirmiş depremi hissettiğini 😕