OptimusPrime BeyCan_aks Sırayla gidiyor. Önce İstanbul, sonra Malatya, sonra da Antalya da oldu sanırım. Can kaybı olmasın inşallah hiç bir yerde bir daha.
OptimusPrime BeyCan_aks Düşmedi bildirimi. 🤷🏼♀️ Ya da artık girmiyorlar deprem bilgilerine. Bende rasathane uygulaması var ama
Mygirlmybaby BeyCan_aks RABBİM sizleri korusun sürekli besmele ve Ayetel Kürsi okuyun. Çok gecmis olsun
BeyCan_aks Mygirlmybaby Amin canım benim 🤲 teşekkür ediyorum tavsiyelerin için evet birazdan abdestimi alacağım dua’mı edeceğim inşallah 🤲
Masalina12 BeyCan_aks Ben de Mardin’de yaşıyorum gündüz Diyarbakır’da oldu ben de çok kötü hissettim çok korktum🥺
BeyCan_aks Masalina12 Diyarbakır’da ne zaman oldu ? Ben hiç hissetmedim.. Urfa’da yaşıyorum ben de ..☹️