ayten9 her ınsanda farklıdır bu mesela ben korkmazdım ama ablam banyoya bıle yanlız gıremezdı başında birimiz beklerdık. Lohusa psikolojisi herkeste farklı oluyor. Eğer sen kendını ıyi hıssedıyorsan, yanlız kalabılıyorsan sorun yok. Bende korku yoktu ama sıkılma vardı mesela. Yanlız durmak ıstemıyordum bırısı hep yanımda otursun benımle sohbet etsın ısterdım