Hurafe. Sadece kolaylık açısından birileri olsa belki iyi olur ama bence ona da gerek yok. Annem uzun zamandır bende. Çok faydası dokunuyor ama çokta strese sokuyor. Bebeğimle yalnız kalmak istiyorum. Yukarda biri yazmış anne olduğunu yalnız kalınca anlıyorsun diye, katılıyorum. Daha hiç bebeğimle başbaşa kalamadım.