Dry_cn bende yazayım DeFacto indirimde Spiderman takım aldım 78 TL den ve bir hafta bekletti bugün mesaj geldi tedarik edemedik diye göndermeye eksen neden indirimde satıyorsun çocuğuma gosterdim heves etmişti çok sinir oldum şimdi spider li pijama bakıyorum mecbur üzüldü diye