Kızlar dün gece sabaha karşı civile bakıyordum kızıma gayet basit evde giyebilecegi kışlık takım beğendim yani öyle aman aman birsey değil evde giyer sepete ekledim kartımı bulamadım karanlıkta bebeğim uyanmasın sabah alayım dedim bir de ne göreyim

Dün sepete eklediğimde fiyat bu iken bu olmuş

Allah aşkına neredeyse 100 tl fark delirmiş bunlar
NOT: Ben bunu zaten almazdım hiç güzel değil diye insan enerjisini emecek varlıklar lütfen yazmasın çünkü konu bu değil.