egee_momm Duhakusu valla ben oturup ağlıyorum o kadar bunaldım ki heran patlamaya hazır bomba gibi ortada geziyorum 💣
Duhakusu egee_momm bu atağı atlatmıs anneler yazsa biraz rahatlasak. Sonu ışıklı falan deseler. Benim cocugum gitti baska bir cocuk geldi sanki. Cok zor geciyor gündüz uykusu hiçbir zaman yoktu zaten maksimum 30 dk uyuyor. Gece uykusuda berbat olmaya basladı. Az once yedirdim yatırdım 10 dk oldu ağlayarak uyandı. Diş mi var bide bilmiyorum. Ağlayıp elini ağzına sokuyor. Gerçekten cok yoruldum. Babası yurtdısına cıktı birkac günlüğüne acaba onu özledi ondan mı böyle diye de dusunuyorum
egee_momm Duhakusu kızzzz nerdesiniz biraz içimizi rahatlatınnnn😌 benimki de aynı durumda diş çıkarabilir bu ara çok fazla elini yemeye başladı ve emziğini dişlik niyetine kullanıyor sürekli ısırmaya çalışıyor. Bende çok fazla yorulduğumu hissediyorum kollarım da bacaklarım da derman kalmadı bide benim ki biraz tombik canım çıkıyor gerçekten 🥲
Ece__ Duhakusu sonu ışıklı merak etmeyin😂 Biz de aynı şeyleri yaşamıştık bir de korkutmak istemem ama bizde 8. Ay atagi da zor geçmişti, kızım 10 dk anca uyuyup uyanıyordu.uyutmak nerdeyse yarım saat sürüyordu. Geçiyor, geçecek merak etmeyin:)
Eceemmm egee_momm aynılarını yaşıyoruz ya bizde 4 aydayız meme reddi e çözüm bulan varmı ya ben anca uykuluyken emzire biliyorum ağlıyor
Ayfa1608 Naz-1204 öyle vallahi. Umarım biz iyi bir anne onlar da hayırlı evlat olur da emeklerimizi bilirler
Nuriye-kandemir egee_momm bizimkide huzursuz damakları kaşınıyor meme reddi gündüz uykusu yok ama allahtan gece sıkıntı olmuyor çok şükür
egee_momm Nuriye-kandemir evet aynı durumdayız 8 de uyudu şu saat oldu hala uyuyordu ben aldım emzireyim diye
Hll40 egee_momm bizde artık tamamen bıraktı memeyi desem yeridir bende artık iflas ettim üstüne birde mastit oldum artık içer içer içmezse içmez şeyine düştüm mamayı görünce deli gibi kucak açıyor resmen yoruldum üstüne birde aşı eklendi 🙁
egee_momm Hll40 bizimki de mamayı havada kapıyor valla benim sütüm az sağınca az çıkıyor hani mama yerine sütümü sağıp versem diyorum o da olmuyor
Bebeciknerde egee_momm zamanla geçer dicem ama geçmiyo. Sadece durumu kabulleniyorsun, alışıyosun🤷🏻♀️
mhramom egee_momm bizimki çok acıkınca öyle sadığım sütten içiyor diğer türlü uyku arasında emiyor bizimki ne yapacağımı şaşırdım artık çok yoruldum yıprandım göğüslerim sütten şişiyordu bir su bardağı çıkıyordu sağında şimdi 30 ml anca çıkıyor şimdi sağıma başladım mecburen kilo alımı da zayıf diş de çıkarıyor valla şaştım
egee_momm mhramom benimkinin kilo alımı iyi olduğu için zorlamıyorum ama aç olunca da ortalığı yıkıyor resmen ya bütün apartman duyuyordur heralde sesini 🫠
Hll40 egee_momm benimde az süt artırıcı aldım baya emiyor diye bir ara emmedi mastit oldum hala çekiyorum artık diyorum içmezse mama içer pes ettim ben 1 aydır perişan oldum