hayalperest2310 egee_momm amin amin canım kız valla abartısız çok zor bu ay ben günde iki defa duş aldırıyorum mayışsın diye de yatırmamla uyanması bir oluyor gece uyurdu en azından hem geç uyuyo hem erken uyanıyor uyanır uyanmaz da başlıyor ağlamaya diş dedik doktora gittik dişte yokmuş kendimce teselli veriyordum dişten diye o da olmadı 😂😂😂
Yagmurcmn egee_momm 4 ay kontrol yarın kendi tartımıza göre 8200 şuanda en son 66,5 cm di kollarımda derman yok 🥲
egee_momm SistemYavasAmaCalisiyor benimki bugün ful krizdeydi asla susmadı gönlünü yapamadım bi türlü 😫🥹
Humeyra66 egee_momm Ya biz 3 ay 25 gunluk olduk ara ara uykuya direniyor ciglik cigliga agliyor gündüz uykulari azaldi 10 dakika da uyaniyor atak bumu oluyor yoksa daha kotüsü mü bizi bekliyor
egee_momm Humeyra66 kuşum Benimkide öyleydi 4 ay 7 günlük olduk hala devam ediyor şimdi gece uykusuna geçirdim ağlamaktan gözleri kıpkırmızı oldu resmen 🥹
_Goktugunannesi__ egee_momm 1 yaş sendromu gümbür gümbür geldi sabahtan akşama kadar çığlık çığlığa bağırıyor uyku deseniz günde 1 saat uyuyor o da parça parça tükendim Hele bağırması gece bile kulaklarım çınlıyo
Sehercomak1301 4 ay 22 günlüğüz çıldırmış durumdayım artık 3 hafta mama içmeyi reddeddi savaşarak içirdim herşeye ağladı ana kucağına koyarım ağlar oyun halısında ağlar basıyor çığlığı tükenmiş durumdayım bitmicek herhalde bu
Ozgak ZeynepEslem Gamzetrkmn Gamzetrkmn 3 Ay 20 gunluk 4.ay atağa diyorlar surkeli ayağımda salladm yarm saat uyumuyor gece uyku yok bacım aynı durumdayz
_Goktugunannesi__ egee_momm Amin canım internetten araştırdığımda ise ilgi istediği içinmiş gerçekten de öyle oturup onun istediği gibi oynarsak evet ama oğlum yanımda oynayıp ben temizlik yemek yaparsam çığlık çığlığa kalıyor kaynanamla karşılıklı dairelerde oturuyoruz akşam çayda 6 kişi oluyoruz istiyor ki 6 kişi de otursun bana ilgi göstersin🤦♀️
Naz-1204 Ayfa1608 siz resmen benim bebeği anlatmissiniz emmek istemiyo gündüzleri sürekli mız mız kucsk istiyo
Ayfa1608 Naz-1204 aynen benimkide öyle. Hiç iş yapamıyorum duşa bişe eşimi bekliyorum o gelince giriyorum sıcak bi yandan bebek yapışıyor bi yandan. İmdat diyip kaçasım var 😅
Naz-1204 Ayfa1608 aynn valla duşa bende eşimi bekliyorum zaten girip çıkmam bir oluyo anne olmak kolay değil
Ayfa1608 Naz-1204 öyle vallahi. Umarım biz iyi bir anne onlar da hayırlı evlat olur da emeklerimizi bilirler
Duhakusu egee_momm tamda böyle bir baslık arıyordum kafayı yemek üzereyim ne sinir kaldı ne huzur. Mahvoldum oturup ağlayacagım.
egee_momm Duhakusu valla ben oturup ağlıyorum o kadar bunaldım ki heran patlamaya hazır bomba gibi ortada geziyorum 💣