bebekece tombikinannesi yok siz neyapsrsanız yapın gaz sancısını tamamen bitirecek bişey yok ilk 3 ay böyle bagırsaklar dış dünyaya alışıyor. Hiç kaka yapmayan vücut kaka yapmaya başlıyor. Oyuzden 2 bardakta içseniz sonuç aynı olur bence
ipegimsi tombikinannesi sabah saatleri ilk uyandığında verilmesi tercihen gün boyu emilim olsun diye sanırım