Elifkzlcn Gzmbsr Tek bir doktorla kalmayın her biri farklı konuşuyor emin olun emzirme dostu olsun mümkünse doktorunuz mamayı kötülemiyorum 2 oğlumu mama ile büyüttüm 3. Oğlumu emziriyorum ilk defa hep bilgi kirliliğinden emziremedim beslenmiyor zannedip mamaya başladım sonrası mama aşığı oldu çocuklar emmedi
Kuzeymomss Gzmbsr Hemşire değil de doktorunuz birşey dedi mi? Oğlum 37 haftalık 3490 gram doğdu, sonrasında 3350 grama düştü. 3 aylıkken 6100 kiloydu, doktorumuz gayet iyi olduğunu söylemişti. O yüzden hemşire değilde doktorun ne dediği önemli bence
Gzmbsr Kuzeymomss yani sarılık tedavisi gördüğü zaman yavaş yavaş kilo almaya başlamıştı doktor o zaman için iyi fena değil demişti sarılığı da düştğ zaten çok şükür şimdi sağlık ocağı takibi yapıyor öyle söylediği için tereddüt ettim biraz kilo yetersiz mi diye
kizcegunes Gzmbsr doğum tarihi en son muayenedeki boy ve kilosu lazım. Aslında kendiniz baktığınızda da anlarsınız ama anlamıyorum dediğiniz için yardımcı olmak istedim. Yanlış anlamayın♥️
Gzmbsr kizcegunes yok estağfurullah teşekkür ederim yardımınız için 09.05.2023 doğum tarihi erkek en son muayenede 58 cm 4935 kg çıktı
sumeyye66 Gzmbsr bence gayet iyi kiloya bu kadar takmayın yeteri kadar çişli bez ve kaka yapiyorsa doyuyor demektir mama vermeyin bence . Çünkü bebekler mamaya daha kolay alışıyor ve emmeyi bırakıyor. Ama yinede en iyisini doktorunuz bilir . Benim kızım 3030 gr doğdu hiç kilo kaybimiz da olmadı şuan 16 aylık ve 9 kilo yani her bebek farklıdır
kizcegunes Gzmbsr grafikte biraz alt sınıra doğru ama daha çok emzirmeye çalışın. Öyle deneyin tarttırın kontrol edin sık sık
Anneolmak93 kizcegunes bende çözemedim bu tabloyu acaba size bilgileri yazsam bana açıklayabilir misiniz🌸