Gzmbsr Bence gayet iyi kilosu aylık 810 gram almış benim oğlumda hep bu gramlarda aldı hiç öyle 1 1,5 kilo almadı bizde sarılık tedavisi gördük oğlum mamayıda beğenmeyince sabah akşam hep emzirdim iyikide öyle yapmışım şimdi 14 aylık hala emiyor boşverin emzirin çişli bezide iyiyse gerek yok mamaya