1Annevekizi Evet 40. Çıktı şuan 6 aylık o zamandan beri birlikte yapıyoruz sizde çok rahat yapabilirsiniz.
Üzerinize sürekli banyoda bebeği yıkarken giyebileceğiniz kumaşı yumuşak bir elbise seçin ben doğum da giydigimi giyiyorum.
Kaymasin diye kıyafet şart sonra yıkıyorum yüz üstü yatıyorum en son kafasını yapıp hemen çıkarıyorum bu bebisler için küvetler var ya ona tavlusunu seriyorum hemen sariyorum bende bornoz giyip cikiyorum 😅
Kendim de yanıma alıyorum eline oyuncak veriyorum şarkı söylüyorum duruyor başka türlü kimsenin kimseye faydası yok annesi anca biz herşeyin üstesinden geliriz inan 🥰