3 ay 24 günlük 10 gündür ağzıma sıçtı afedersiniz ama.baska tabiri yok zaten doğduğundan beri inanılmaz ağlayan bı bebek ti bu 10 gündür ne yemek yiyebiliyorum ne banyo yapabiliyorum 😞😞 Uyumuyor mama aç olduğu halde mama içmiyor bu seferde acıktigi için çığlık kıyamet sonra uykusu geliyor uyutmaya çalışıyorum yatağa koyuyorum çığlık kıyamet imdat gerçekten şu 4 ayda 10 yaş yaşlandım 🙄😞🥺🥺