Seheeeeeeer bizimde 3 ay 15 günlükken felan başladı, normalde akşam 8 buçuk uyurdu sabah 5 buçuğa kadar sonra değişti yine 8 buçukda uyudu ama 2 saate bi yada 3 saate bi uyandı sonra mamasını hep uykuya dalacağında içiyordu bi yandan ayağımda sallıyorum bi yandan eğilip mama içiriyom belim boynum felç kalacak sandım yani 😂 şuan 4 buçuk aylık oldu 2 3 gündür uykusu düzeldi eğer çok uykusu yoksa mamasınıda kucağımda içmeye başladık yani 1 ay çektik atağı