Tseyma benimkide öyle valla. Mesela 12de uyandı 2 saat uyudu, şimdi gene bağırdı çağırdı uyuyum diye. Bebek arabasinda uyumaz normal arabada hayatta uyumaz, sadece sallican öyle, üstelik yenidoğanken bile arabada uyumazdı, kolda sallayarak uyuturduk o yoruyordu çok ya ayakta ya beşikte uyuyor şimdi