Aselhuma41 nolmuskine orası günahını dahi vermez asla sözde neyse diyorum bana bile yaptılar tazminatımı eksik yatırdılar da peşine düşünce de baktılar kurtulamıyor kar benden hemen ayy sistem yanlış hesaplamış düzeltip kalanı yatircaz dediler
nolmuskine Aselhuma41 hakkımı helal etmiyorum oraya benimkini de ben dikkat etmeseydim yanlış hesap yapıyorlardı
NmalkoC nolmuskine kendin istifa ettiginde malesef alamazsınız iş yeri çıkışınızı yanı muhasebe 04 olarak bildirmesi gerekiyor yanı cıkmadan önce bildirseydiniz belki öyle bildirirlerdi ufak bir firmaysa alabilirdiniz ozaman
Usnac1995 Fadime-muhammed-hatice iş yeri işten çıkarıyor. Son 3 yıl içinde en az 600 gün sigorta primi ödenmiş olması ve işten çıkma tarihinden önceki 4 ay çalışmış olman gerekiyor. Ama tabi doğum izninde olduğumuz için o süreti hesaba katmıyorlar