Usnac1995 Kızlar başvurdum onaylandı, planda çıkmış. Her ayın 5 nde alcakmışım ama bu ay yatmadı. Normalde yatacak görünüyor. Bir de ödeme miktarında 3357 tl görünüyor, internetten baktığımda en düşük 4.000 tl alacak diyor. Bilgisi olan var mı
Melis1706 Usnac1995 odeme yatacagi tarihler yaziyor mesela benim ocakta onayladi subatta ilk maasimi aldim.internetteki maasa aldanma senin maasina gore aldiklarina gore hesaplaniyor
nolmuskine İş yerinden sizin mi çalışınızı verdiler nasıl oluyor ben kendim istifa ettim başvuru yapabiliyor muyum
NmalkoC nolmuskine kendin istifa ettiginde malesef alamazsınız iş yeri çıkışınızı yanı muhasebe 04 olarak bildirmesi gerekiyor yanı cıkmadan önce bildirseydiniz belki öyle bildirirlerdi ufak bir firmaysa alabilirdiniz ozaman
Usnac1995 Melis1706 aa bakın burda gerçekleşme tarihi var ya bende o yazmıyor. Umarım bir sıkıntı çıkmaz ya. Bir de her yerde 5nden 5ine alınır yazıyor sizde tarihler değişikmiş. Belki benimkide yatar sonradan ayın 5ini geçince bir tedirgin oldum
Melis1706 Usnac1995 5 i h.sonuna geldigi zaman cuma gunu yatiyor genelde.ben 5 ocakta basvurmustum egerki ayin 20 inden sonra basvurduysaniz genelde sigortalar falan 1 ay sonraya sarkiyor ya belki oda oyle olabilir
Litan Bende 5 de alıyorum bir ay 4 de aldım Çıktıysa yatar zaten yatacağı tarih yazıyordur yanına. İlk başvuru tarihi ayın sonuna denk gelmişse ekleyip bir sonraki aya yatıyor
Melis1706 sumeyyeyilmaz issizlik yazin arama bolumune basvuru sorgulama kismi oluyor oradan gorebilirsiniz
linay4 depremden dolayı verilen kısa calısma ödenegi uzatılmadan önce bende alıyordum uzatıldı diye haber yapıldı alan varmı varsa tekrar mı basvuru yapmak gerekiyor
Melis1706 nolmuskine ben dogum sebebi ile ayrildim ama isverenim uzun calistigim icin yardimci oldu cocuk olur ihtiyacin olur dedi bana oyle bir iyilik yaptilar sagolsunlar cok sartlari var ben mesela 8 ay alabiliyorum kimisine 10 ay falan neye gore bilmiyorum yaklasik 4 yil calistim orada prim konusunda azlik yoktu
ikikereanne_ Melis1706 10 ay almak icin bir gun dahi olsa rapor alinmamis olmasi gerekiyor yani 1080 gun sigorta lazim . 1 gun bile rapor alinca 900 gun sartina iniyor o da 8 ay issizlik demek oluyor
nolmuskine Melis1706 adına sevindim gerçekten bana yapmadılar kul hakkı oluyor diye… bir yönden de haklılar ama çocuk sebebi ile çöktüğüm için çok istedim yapmalarını bende 2018 den beri oradaydım
Aselhuma41 nolmuskine orası günahını dahi vermez asla sözde neyse diyorum bana bile yaptılar tazminatımı eksik yatırdılar da peşine düşünce de baktılar kurtulamıyor kar benden hemen ayy sistem yanlış hesaplamış düzeltip kalanı yatircaz dediler