Senazz11 minikmucizem34 aynen öyle kimyasal gerek yok hiç olmadı kuruyemiş incir dut rezene çayı bebeğin gazına da iyi geliyor
minikmucizem34 Senazz11 evet eskilerde yok bilmem ne tableti bilmem ne damlsı mı varmış ya annem maşallah 7 kardeşiz hepimizi de 2,5 sene emzirmiş herşey kafada da bitiyor sütüne inanmak güvenmek var sütüm diyeceksin