Fatihinannesi05 Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık emzirme sıkkığım azaldı sütüm de baya azaldı hatta yetersiz kalıyor 3 aylık bebeği olan anneler sizlerde durumlar nasıl ve sütğmün artması için ne yapabilirim
Senazz11 Fatihinannesi05 ben 5 litreye yakın su içiyorum bazen de geçiyor rezene çayı içebilirsiniz kuru incir kuru dut sür artırıcı tozlar vs var ama doğal yollar varken sütüme extra birşey girmesine gerek yok en önemlisi su bence
minikmucizem34 Senazz11 kesinlikle katılıyorum bir sürü süt arttırıcı diye ilaç damla vs satılıyor dışarda hepsi gereksiz en önemlisi bol emzirme ve su
Senazz11 aysegulelifsare yok canım ben doğum yapalı 3 ay oldu su içerek hem sütümü cogaltiyorum hem de ödemelrim bı anda gitti
benimoglumukurtarinesraa Benim bebeğim de 2 ay 11 günlük. Memede durmak istemiyor. Aslında hem emmek istiyor hem ağzını çekiyor. Sizde de böyle mi
Fatihinannesi05 benimoglumukurtarinesraa gaz olabilir gaz değilsede yeterli süt olmadığı için olabilir benimde sol göğsüm sağ göğsüme göre daha az süt giriyor sol göğsüme tutunca emip hemen geri çekiyor kendisini
Smyyekk- benimoglumukurtarinesraa bebeğim kusmuyordu iki gündür emdikten sonra ve zaman geçince kusuyor az normal mi
benimoglumukurtarinesraa Smyyekk- üstten gazı birikiyor mu emzirdikten sonra hemen yatırıyor musunuz bunlara bağlı olabilir belki
Senazz11 minikmucizem34 aynen öyle kimyasal gerek yok hiç olmadı kuruyemiş incir dut rezene çayı bebeğin gazına da iyi geliyor