Aybuke54 biberonla alakalı olabilir, benim bebeğime lansinoh, philips verdim hiç birisiyle ne anne sütünü nede mamayı içmedi. Bebek görmeye gelen biri minicity mağazasından babytime markalı biberon emzik suluk vs set getirmişti. Bir kere de bunu deneyim dedim. Şuan Sadece onunla içiyor. 6 aylık oldu hala sadece onu kullanıyorum.