ballilokum3 aynı sorun bende de var ben de yarın psikiyatriye gideceğim bakalım emziriyor musunuz ?
Benim de sürekli bir yerlerim ağrıyor geçmek bilmeyen yorgunluğum hep bayılacak gibi bi his şu ara çok ağlıyorum sebepsiz ölüm korkusu geliyor ne yapacağımı bilemez oldum