Oznurkayaa kilosu gayet normal kızım 15 aylık olacak 9,5 kg boyunu tam bilmiyorum 3 ay önce 78di.
Takılmayın kilo konusuna. Eğer doyduğundan emin değilseniz mama da verebilirsiniz bunda kötü bir şey yok. Çünkü suan ek gıda süresinde doymayacak sadece tadımladıgı için. Emiyorsa sütünüz onu yeterince doyurmuyor olabilir, bende aynı süreci yaşadım ve mamaya başladık çocuğun kilo alımı biraz daha dengede gitmişti. Zaten artık öyle çok hızlı kilo almayacak bebeğinde. Sen ek gıdasını güzel ver emiyorsa emzirmeye devam et gece mama takviyesi verebilirsin.
Ben ne yapacağımı şaşırmıştım özel doktor verme dedi mama ama doymuyordu ben de verdim verince doyduğunu anladım bez sayımız çok azalmıştı çünkü.
Menenjit aşısına gelince eğer doktorun bilgisi yoksa onun söylediği hiç bir şeye kulak asma. Eğer aşı olmadıysanız 7-9-15 ayda Bexsero dozu önermişti bize öyle yaptırdım son doz bu ay
Nimenrix de tek doz 13. Ayda olduk