Oznurkayaa Başka doktora danışmanız tabi normal zaten ayda bir gidiyoruz kontrol e bebekten bebeğe değişir yanı mama öneren doktor da ne bileyim yani siz ek gıdaya kilo yapan tarifler yapın diyorum benimde bebeğim 2.5 aylık bilgimden değil tabi fikir söylüyorum içinizi ferah tutmanız açısından sonuçta bizde o günlere geleceğiz aynı durumu yaşayabiliriz canınızı sıkmayın zayıf kilolu fark etmez sağlığı yerinde olsun tahlilleri de temiz ise siz ek gıdaya kilo aldıran besinler verin takipte kalın derim