OptimusPrime bizim doğum raporunda 36 cm yazıyor dün doktorumuz ölçtü ama söylemedi sadece not ettiler kendi sistemlerine benim de sormak aklıma gelmedi ama bi sorun yok maşallah deyip gönderdi doktorumuz, aşıdan sonra sağlık ocağında 37 cm ölçüldü ebe de normal dedi ama 2 ayda 1 cm büyümesi az diye okudum internette, gerçi sağlık ocağıyla hastane ölçümleri farklı oluyor ilk doğduğundaki sağlık ocağı ölçümü neydi bilmiyorum, yani bi sorun olsa doktor veya ebe ikisinden biri mutlaka söylerdi dimi