OptimusPrime biz dün yaptırdık ateş yapmadı çok şükür, vurulurken çok ağladı ama hemen sakinleşti gün içinde de huzursuzluk olmadı :) gece de rahattı 2 saatte bir ateşine baktım sorun yoktu, ateş düşürücü hiç kullanmadım bu arada, şu an tam 24 saat geçmiş artık ateş riski yoktur diye tahmin ediyorum. Biz 5 kilo 57 cm olmuşuz aşırı kilo alımı yok sadece anne sütü alıyor kızım, 3600 doğmuştu, mama takviyesi yapmayı düşündüm ama doktor gerek yok dedi emin olamıyorum, sizin doğum kilonuz neydi acaba