Aselhuma41 merhaba verem aşısı ile rota arasında da 1 ay mi olması gerek bir bilginiz var mı acaba. 2 ay 15 günlükken verem aşısını oldu, rotayı ne zaman yaptırmak gerekir süresini geçirmek istemiyorum. Sağlık ocağına sordum hemşire aralarında 1 hafta olması yeterli dedi ama çok da emin söylemedi kararsız kaldım