Kuzuannesi_ pardon ben yanlış hesapladım kafam gitti suan tamam benim bebişe 3ay 15 günlük aralarında 1 gün oynuyor bende dün yaptım kendim oluyor yap bian önce ağzına direk boşaltma hepsini azar azar yap ,
Aile hekimliği reçetesiz yapmıyor çünkü , o yüzden ilaç yok yere çöp olmasın bekleyerek gününü geçirmiş oluyorsunuz