Nurseandmom 2,5 aylık bebeğim molfix kullanıyorum memnunum ama geceleri prima premium care kullanıyorum. Gündüzleri zaten çok sık değişim yapıyorum
Fatihsnm Melike-emirasaf memnun kalırsınız ins pişik sorunu benim bilmeden yediklerimden yenidoğanken bir iki kez oldu ama sonra yaşamadık 😊
UraSsmom Melike-emirasaf 2 oğluma da Molfix kullandım birine hala kullanıyorum hiç sorun yaşamadık. Evet taşma oluyo arada ama bezi açtığımda beden taştığını anluuyorum 😂