cupacakes Durunun_annesii0 evet evet ismi bilen güzel telafuz eder ama özellikle büyüklere değişik geldi ala diye söylerler eminim . Bir de ne bilim hastanede postanede ala derler sinir olurum eminim 😀
tomvejerry cupacakes Ala diye isim ilk defa duydum alâ bile olsa koymam ben şahsen ipek ve ada çok güzel
cupacakes Alaucar biz de öyle yaparız ala şeklinde yazılır ilk kızımızın ismini Nil koyma sebebimiz bizim de yurt dışı kaynaklı ☺️
kizinaasikbiranne cupacakes Âlâ güzel isimde söyleyemezler şimdi çıkıp biri Ala dese mesela güzelim ismi mahveder
Taze_annecik cupacakes Bende kızıma ela ismini koyacaktım ama üç harfli olduğundan vazgeçtim. Alâ ismi için yani bilemedim. Işık ipek daha hoş
Hollymolly Ben beğenmiyorum ya garip geliyor. Ada daha güzel. Telaffuzu da kolay olmalı bence bir ismin. Ama tabi ki kişisel bir yorum bu sorduğun için fikrimi söyledim.
Deletedmom_62 cupacakes Bence Ece veya Ela olabilir İkisi de çok güzel bir isim ve net yani söylenmesi kolay ama Ala kesin Çoğu kişi söyleyemez
lceLady cupacakes Alâ bende cok istedim kizim olursa diye ama 3 oglan oldu :) hem herkesde olmayan bir isim