cupacakes İlk kızımın ismi Nil . İkincisine de kısa isim koymak istiyorum . Seçenekler arasında Ece , ela ve ipek vardı ama eladan vazgeçecek gibiyim . Işık hoşuma gidiyor bir de Ala baştan beri istiyorum ama cevremdekiler garip buluyor sizce nasıl bir isim ?
asli_oztrk cupacakes Alâ yazarsanız daha hoş okunur söylenir benim yeğenimin adı da Eflin Alâ güzel hoş bir isim
miniktosbagam cupacakes ala soylenisi zor ve yanlis telaffuza meyilli isim. Secenekler icinde en guzeli ipek bence. Cok guzel bi isim💫
cupacakes benoyleuygungordum_ evet bilenler alâ şeklinde söylüyor kibarca olduğu gibi ama bilmeyene tuhaf geliyor . Mesela babam öyle komik ala ne demek dedi ki çok güldük 😀 biraz kurcalıyor aklımı yetişkinler güzel söyleyemiyor sanki ben
azra1616 Karar sizin ama Bn kızıma Azra ismini koydum babasi buldu bnde beğendim ama annem ilk başta erzak felan telavuz edemezdi alisiyorlar sizin kızınız siz doguracaksiniz sizi hakkınız
Melekdah1989 azra1616 benim yeğenimin ismi de Azra . Babam ilk başlar arıza diyordu sonradan illa alışıyorlar
busra239511 cupacakes cupacakes seçenekler arasında en güzel ipek bence ala ismini çocuk kendi de sevmez gibime geliyor
Eymeninannesiiiiiiiiii Âla çok duyulmayan ve güzel bir isim aslında ama söylemesi biraz zor olucaktir bende Nil yada Ece arasinda kararsızım bakalım 🙂
Durunun_annesii0 cupacakes alâ değil de yazdığınız gibi ala diye söylerler büyük ihtimalle ama ben kendim ada ismini çok seviyorum onu koymak istiyordum olmadı ada ismi içimde kaldı alâ dan daha güzel bir isim ve söylemesi de öyle zor değil 🤦♀️
cupacakes Durunun_annesii0 evet evet ismi bilen güzel telafuz eder ama özellikle büyüklere değişik geldi ala diye söylerler eminim . Bir de ne bilim hastanede postanede ala derler sinir olurum eminim 😀
Alaucar cupacakes kızımın ismi ala ve anlamı güzel demek yanına başka isim koymadık herkesin kendi düşüncesi iyiki koymuşum ala diye süre bile var
sezer2022 cupacakes çok güzel kızım olsa hayalimdi ama ilk a’yı uzatarak söylenmesi lazım kısa keserlerse hoş olmaz
Alaucar cupacakes eşim düz ala yazdırdı ama isterseniz alâ yazdirabilirsiniz biz yurd dışına çıkınca sorun olmasın diye ala yazdırdık
cupacakes Alaucar biz de öyle yaparız ala şeklinde yazılır ilk kızımızın ismini Nil koyma sebebimiz bizim de yurt dışı kaynaklı ☺️